25 lipca 2014

Idź być entuzjastą poranków gdzie indziej


Bawię się w ekspresję i szybkie prace. Dobrze mi z tym. Coś ruszyło, coś się dzieje.

Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie zakładać nowego bloga na porządny komiks, bo tutaj jest wszystko i nic. Ale doszłam do wniosku, że pewnie będzie jak zwykle, czyli kilka aktualizacji i zapomnienie wraz z nadejściem szkoły.

I cholera, nadal nie mogę zmienić podtytułu bloga! Co się dzieje z tym bloggerem?



Whoa, mam jeszcze miesiąc wakacji : )

4 komentarze:

  1. Jeszcze lub, aż miesiąc wakacji :(
    Nagromadź sobie kilka części komiksów, a potem dodawaj na bloga co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego przestałaś wrzucać na bloga rysunki, że tak to ujmę, "rysowane naturalnie"? Jesteś osobą, której umiejętności naprawdę podziwiam i trochę mi tęskno do malowanych czy rysowanych tworów Twojego autorstwa.
    LW*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletem jest szybciej, mam większe pole do popisu i nie muszę wychodzić ze swojej nory aby użerać się z skanerami. Aczkolwiek coś mnie rwie w sercu jak patrzę na zakurzone pudełko swoich kredek. Chyba na dniach coś wrzucę, tak...

      Usuń
  3. Troche szkoda, ze juz nie widze tu tych komiksow z kredek akwarelkowych. Pamietam, jak zawsze na nie odkladalas pieniadze, a gdy tylko mialas je w szponach to w Twoich oczach pojawial sie dzieciecy blysk radosci. Rysuj znowu tymi kredeczkami! I wyganiaj natretow z internackiego pokoiku!

    S.

    OdpowiedzUsuń