16 lipca 2014

Alius


Dawno już Metalowe Ciasteczka przestały być komiksem, prawda?
Jak na złość coś się popsuło u bloggera i nie mogę edytować podtytułu.

Tak czy inaczej oto Alius. W końcu nauczyłam  się speedów w mniej niż trzy godziny i zaczynam bawić się światłem.
Kim jest Alius? Alius to chyba jedna z moich najstarszych postaci, zresztą bohater fabuły, którą tworzę już tyle lat. To on odwiedzi Felicję i Adę, gdy będą one jako banitki spędzały czas w Błękitnym Borze.

Odkąd skończył cztery lata jest częścią Gabinetu Osobliwości w którym wystawiany jest jako "Niesamowity Człowiek-Małpa", czy też "Dziecię Lasu". Nikt go nie kocha, nikt za nim nie tęskni. Jest przestraszonym, zrezygnowanym niemal 20-latkiem, który jedyną pociechę znajduje w książkach. Po cichu marzy, aby kiedyś przeciwstawić się zarządcy Gabinetu i jego nahajce, która chętnie przecina skórę eksponatów.

To nawet nie brzmi tak głupio, jak sądziłam, że brzmi :D

Ach, bez zdziwienia przyjęłam wiadomość, że trzeci raz z rzędu dostałam się do internatu. Był moment, gdy chciałam pod niego i pod moją szkołę podłożyć bombę, a potem radośnie kicać wśród zgliszczy... To był ten z roków, w którym człowiekowi paskudnie wszystko wali się na łeb. Myślę jednak, że sytuacja już opanowana, wróciłam na swe tory i z uśmiechem poklepuje stare śmieci.
Wszystko, wszystko się ułoży!

Proszę, niech wszystko się ułoży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz