11 sierpnia 2014

1. Kawka Herbatka


Rany, co mi blogger porobił z tą planszą? Przecież to wszystko olśniewająco białe było...
No, oczywiście plansza to dużo powiedziane. Ale Trzeba jakoś rozpocząć. 
Dlaczego nie pisałam tego dialogu ręcznie? A... bo ogółem pismo mam krzywe i nieforemne. Tak to trochę przejrzyściej wygląda. 

Nie mogę patrzeć na tą szarość... Co za idiotyzm!
Plansz nie będę wrzucała codziennie, bo się rozpuścicie i jak pójdę do szkoły, a aktualizacje znowu będą raz na ruski miesiąc, to się zdenerwujecie :)

5 komentarzy:

  1. Jak ja dobrze znam to szarzenie... Łączę się w bólu.
    Oj tak, zdenerwujemy się. I to bardzo. Nawet nie wiesz jak. Bój się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ich cholera zadusi za to psucie jakości... Ech.
      Nie denerwujcie się, bo się w sobie zamknę i zaniecham w ogóle aktualizacji :p

      Usuń
    2. To mi rozwala połowę moich szablonów na bloggrze. Choćby tutaj: obgryzc-wszystkie-kosteczki.blogspot.com ARGH.
      A tego byśmy nie przeżyli. Felicja ma dziś bardzo ładną fryzurkę. Czemu zwracam uwagę tylko na takie rzeczy? Zaburzenia postrzegania.

      Usuń
    3. Swego czasu myślałam o przeniesie się na wordpressa, ale uświadomiłam sobie, że Ciasteczka to jednak nie jest aż tak "poważny" projekt.
      Nie tylko Ty zwracasz na to uwagę, aczkolwiek niektórzy wolą Fel z rozpuszczonymi włosami. Kto? A tego, to dowiecie się pojutrze :p

      Usuń
  2. A może to napis jest ręcznie, a komiks zrobiony komputerowo? -.^
    Pozwól, że zarzucę wierszem co do znikania.

    Zniknąć
    Gdybym zniknął dziś i nie powrócił,
    Czy doczekałbym się pięknego znicza
    Na przepełnionej smutkiem bezimiennej mogile?
    Czy usłyszałbym czyjeś ciche modły,
    Proszące o mój powrót, nawet na jedną chwilę?
    Czy zobaczyłbym swój portret
    Na słupie z ogłoszeniami, nagłówek mówiący "Wróć do domu!"?
    Czy doczekałbym się łzy w mojej intencji?
    Ktoś płakałby ze szczęścia, czy z bólu po kryjomu?
    Czy doczekałbym się wiersza,
    Który byłby tylko o mnie krótkim wspomnieniem?
    Czy moje wiersze by trwały,
    Czy wraz z nimi odszedłbym w zapomnienie?

    OdpowiedzUsuń